기업조회

본문 바로가기 주메뉴 바로가기

논문 기본정보

Figure Compositions from the initial stage of students use the characteristics of Chinese grammar sentence

논문 개요

기관명, 저널명, ISSN, ISBN 으로 구성된 논문 개요 표입니다.
기관명 NDSL
저널명 中國人文科學
ISSN 1225-3499,
ISBN

논문저자 및 소속기관 정보

저자, 소속기관, 출판인, 간행물 번호, 발행연도, 초록, 원문UR, 첨부파일 순으로 구성된 논문저자 및 소속기관 정보표입니다
저자(한글)
저자(영문)
소속기관
소속기관(영문)
출판인
간행물 번호
발행연도 2012-01-01
초록 nbsp; nbsp;Basic Chinese Grammar Chinese Foreign Students use abilities, teaching effectiveness is an urgent issue. Based on the student composition in the syntax of Figure sentence using the quantitative data analysis and statistical tests and found that excessive use of early learning students have some grammatical sentence, but try to avoid using the middle and late periods of orientation to learn the syntax. The theme of study and teaching of grammar sentence internal relations, enhance the utilization of training students to grammatical sentence, the preparation of targeted materials is an effective way to solve the problem.
원문URL http://click.ndsl.kr/servlet/OpenAPIDetailView?keyValue=03553784&target=NART&cn=NART69870304
첨부파일

추가정보

과학기술표준분류, ICT 기술분류,DDC 분류,주제어 (키워드) 순으로 구성된 추가정보표입니다
과학기술표준분류
ICT 기술분류
DDC 분류
주제어 (키워드) Elementary Chinese,Grammatical sentence,Teaching,Arrange in groups