기업조회

본문 바로가기 주메뉴 바로가기

논문 기본정보

Evaluating the Effects of Product Quality and Branding on Perceived Price and Purchase Intention in International CafEs, Selangor, Malaysia

논문 개요

기관명, 저널명, ISSN, ISBN 으로 구성된 논문 개요 표입니다.
기관명 NDSL
저널명 Culinary science hospitality research = 한국조리학회지
ISSN 2466-0752,2466-1023
ISBN

논문저자 및 소속기관 정보

저자, 소속기관, 출판인, 간행물 번호, 발행연도, 초록, 원문UR, 첨부파일 순으로 구성된 논문저자 및 소속기관 정보표입니다
저자(한글) Lee, Sang-Hyeop,Weng, Pong Chee,Lee, Jong-Ho
저자(영문)
소속기관
소속기관(영문)
출판인
간행물 번호
발행연도 2016-01-01
초록 Little is known regarding the impacts of product quality and branding on perceived price and purchase intention in international cafes, Selangor, Malaysia. This study tested the relationships among product quality, branding, perceived price, and purchase intention within the context of international cafes. A total of 301 customers at 6 international cafes in Selangor state in Malaysia completed questionnaires. It was found that product quality and branding positively influence perceived price. In addition, perceived price has a significant impact on purchase intention.
원문URL http://click.ndsl.kr/servlet/OpenAPIDetailView?keyValue=03553784&target=NART&cn=JAKO201611758626809
첨부파일

추가정보

과학기술표준분류, ICT 기술분류,DDC 분류,주제어 (키워드) 순으로 구성된 추가정보표입니다
과학기술표준분류
ICT 기술분류
DDC 분류
주제어 (키워드) product quality,branding,perceived price,purchase intention